קורס לימוד אנגלית למדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה

ברוכים הבאים, בכתבה זו נסקור קורס ללימוד אנגלית המיועד לתלמידי מדע ובמקצועות הטכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה. הקורס שאנחנו נסקור הוא "English for Science, Technology, Engineering, and Mathematics". רוצים להרחיב את עולם המושגים שלכם באנגלית בעולם המדע? …

אתה נמצא: דף הבית » קורס אנגלית אונליין » קורס לימוד אנגלית למדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה

ברוכים הבאים, בכתבה זו נסקור קורס ללימוד אנגלית המיועד לתלמידי מדע ובמקצועות הטכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה.

הקורס שאנחנו נסקור הוא "English for Science, Technology, Engineering, and Mathematics".

רוצים להרחיב את עולם המושגים שלכם באנגלית בעולם המדע? הישארו איתנו והמשיכו לקרוא ייתכן וקורס (חינמי) זה הוא בשבילכם.

מטעם מי הקורס

קורס "English for Science, Technology, Engineering, and Mathematics" או בקיצור STEM. מבית היוצר של אוניברסיטת פנסילבניה, המוכנה גם בשם הקיצור "פן" (Penn). זו אוניברסיטה פרטית הנמצאת בעיר הגדולה במדינת פנסילבניה הלוא היא פילדלפיה. היא חברה בקבוצת "ליגת הקיסוס" היוקרתית.

אוניברסיטת פן היא גם מוסד להשכלה גבוהה הרביעי בוותק שלו בארה"ב. נכון ל 2020 מעל 26000 סטודנטים לומדים בפן.

מרצי הקורס

מרצי הקורס הם ג'ק סוליבן (Jack Sullivan) ואליסה סוונסון (Alyssa Swanson).

ג'ק הוא מנהל "תוכניות בשפה האנגלית" (ELP) באוניברסיטת פנסילבניה. הוא עובר ומלמדת בתוכנית מאז ספטמבר 1999. לפני הצטרפותו לתוכנית לימד כ 5 שנים אנגלית ביפן בעיר אומיה סיטי. במסגרת עבודתו ב EPL ג'ק לימד אנגלית עבור מטרות שונות לדוגמה קורסים לאנגלית עסקית או עבור מקצועות המדע. לג'ק M.S.Ed (תואר שני במדעים בחינוך) ב-TESOL (לימוד אנגלית לדוברי שפות אחרות) מטעם אוניברסיטת פנסילבניה. תואר ראשון ממכללת לוראס. בעברו היה חבר בוועדת התקנים של TESOL. וכיום הוא חבר במעוצת המנהלים של EnglishUSA.

אליסה היא מנהלת תוכנית אינטנסיבי עבור "תוכניות בשפה האנגלית" באוניברסיטת פנסילבניה. במסגרת תפקידה היא מפקחת על תפקודה היום-יומי של התוכנית. תוכנית אשר מורכבת מ מכמעט 40 קורסים ו-8 רמות בקיאות בשפה האנגלית. קורסים ללימוד אנגלית למתחילים עד מתקדמים. אליסה עבדה בהשכלה בינלאומית מעל 7 שנים. עם ניסיון בניהול תוכניות בחו"ל, ארגון והנחיית תוכניות בינלאומיות לסטודנטים ושירותי למידה, ייעוץ והוראה לסטודנטים. לאליסה בוגרת תואר MS.Ed (תואר שני במדעים בחינוך) מאוניברסיטת טמפל ב-TESOL (לימוד אנגלית לדוברי שפות אחרות). תואר ראשון בספרדית ותואר ראשון ביחסי ציבור/פרסום מטעם אוניברסיטת פנסילבניה.

על הקורס

קורס STEM הוא קורס ללימוד אנגלית אונליין מיועד למי שלא דובר אנגלית כשפת אם אשר רוצה לשפר את השפה האנגלית בדגש על תחומי המדעים.

זהו קורס ללימוד אנגלית פופולרי – נכון לכתיבת שורות אלו מעל 158 אלף סטודנטים לקחו את הקורס הזה. אלפי מדרגים דירגו את הקורס בציון 4.8 מתוך 5.

את הקורס ניתן ללמוד חינם עם אפשרות שדרוג בתשלום לקבל תעודה ולהשתתף במטלות השונות.

על הקורס נקודות עיקריות

  • הקורס נלמד באנגלית
  • מיועד למי שיש לו את הבסיס לאנגלית
  • הקורס יחריב את אוצר המילים ויכולת השפה הדרושים לתחומי: מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה
  • קורס אונליין ללימוד אנגלית חינם עם אפשרות שדרוג בתשלום
  • מוקלט מראש
  • כל אחד לומד בקצב שלו
  • מחולק ל -5 שבועות
  • זמן משוער לסיום הקורס הוא 35 שעות

הקורס מתאים גם למי שאין לו שום רקע או ידע מוקדם במדעים, אך כן דורש ידע בסיסי בשפה האנגלית. חשוב לשים לב לכך שהקורס לא מלמד את השפה מאפס, אלא רק מחזק את השפה למי שכבר יש לו את הבסיס ורוצה להשתפר. בנוסף, הקורס מציע גם משימות מתקדמות שמותאמות באופן אישי לאלו שרמת האנגלית שלהם גבוהה יותר ורוצים להתאים את התרגולים ליכולות שלהם. התרגולים הם לא חובה, וכל אחד יכול לבחור ברמת התרגול שמתאימה לו.

נושאי הקורס

הקורס מתחיל בהצגת ההבדל בין המושג התחממות גלובלית והמושג שינויי האקלים, למה אלו קורים ומה הגורמים שמשפיעים עליהם. בהמשך הקורס, המרצים בוחנים את ההשפעה שיש לאלו על כדור הארץ ומציגים בפני התלמידים טכנולוגיות חדשות ואת ההשפעה שלהם על כדור הארץ ועל העולם בכלל. במהלך הקורס בוחנים התלמידים יחד עם המרצים גם את ההמצאות חדשות ואת שיתופי פעולה החדשניים והמיוחדים בתחומי המדע והטכנולוגיה בהקשר של התחממות גלובלית ושינויי האקלים ואף דנים בהמצאות שעתידות להגיע ובעתיד הטכנולוגיה בהקשר הזה.

מה חושבים על הקורס תלמידים שלקחו את הקורס?

תלמידים רבים שעברו את הקורס מעידים על כך שהקורס עזר להם לשפר את אוצר המילים שלהם, עזר להם לרכוש ביטחון לדבר באנגלית ולהקשיב להרצאות באנגלית ואף עזר להם להבין לעומק את הנושאים עליהם מדברים במהלך ההרצאות, בעיקר בתחומי מדעי החיים והטכנולוגיה. 

לא מעט מהתלמידים העידו על כך שאכן מדובר באתגר וללמוד בשפה שהיא לא שפת האם שלכם זה לא דבר פשוט. אין ספק שהשיעורים הם אתגר, גם מבחינת העובדה שלומדים חומר חדש וגם מבחינת העובדה שלומדים אותו בשפה האנגלית. עם זאת, תלמידים רבים מעידים על כך שהמעורבות של משחקים ואתגרים אינטלקטואליים ואינטראקטיביים שנמצאים בתוך השיעורים עזרו להם להבין את החומר טוב יותר, תמכו בלמידה שלהם והפכו אותה למאתגרת ומעניינת יותר. 

ניתן לקרוא מאות חוות דעת אותנטיות על הקורס בעמוד ההרשמה לקורס.

הרשמה לקורס

כתיבת תגובה