4 האתרים הטובים ביותר לתרגול כתיבה באנגלית

כשמדובר בכישורי האנגלית שלך, כתיבה היא לרוב הכשרון שהכי מתעלמים ממנו. ניתן למצוא הרבה יותר משאבים חינמיים באינטרנט שמטרתם לתרגל את כישורי הדיבור, ההאזנה, והקריאה שלך מאשר משאבים לתרגול כתיבה. למרות שלפעמים באמת קשה למצוא …

כשמדובר בכישורי האנגלית שלך, כתיבה היא לרוב הכשרון שהכי מתעלמים ממנו. ניתן למצוא הרבה יותר משאבים חינמיים באינטרנט שמטרתם לתרגל את כישורי הדיבור, ההאזנה, והקריאה שלך מאשר משאבים לתרגול כתיבה.

למרות שלפעמים באמת קשה למצוא משאבים טובים לשיפור כישורי הכתיבה שלך שלא דורשים תשלום, למרבה המזל, ישנם עדיין הרבה כלים חינמיים נהדרים שיעזרו לך לקחת את כישורי הכתיבה שלך לשלב הבא – אם תדע איפה לחפש.

במאמר זה, נעבור על ארבעת האתרים הטובים ביותר בהם תוכל להשתמש כדי לשפר את כישורי הכתיבה שלך באנגלית.

האתרים המובילים לתרגל את כתיבתך באנגלית כשפה נוספת

"למד אנגלית" לבני נוער – Learn English Teens

"למד אנגלית" (https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/writing) הוא משאב חינמי שנוצר על ידי המועצה הבריטית והוא פשוט מלא בחומר נהדר. יש להם תוכן חינמי שמיועד לילדים צעירים, לבני נוער ולמבוגרים, כך שלא משנה מה קבוצת הגיל שלך – יש להם חומרי למידה בשבילך.

באתר האינטרנט שלהם יש המון פעילויות כתיבה המחולקות לפי דרגות ה-CEFR, כך שאפילו מתחילים יכולים לתרגל את האנגלית שלהם מבלי להיות מוצפים ביותר מידי חומר. יש להם גם תרגילי דקדוק ואוצר מילים קלים יותר, אם אתה צריך לתרגל את היסודות לפני שתכנס לעומק.

אם אתה מתכנן לגשת לבחינה באנגלית, הם גם מציעים המון עזרה עם הכנה למבחן, כך שהם אתר שכדאי לבדוק.

כתוב והשתפר באנגלית של קיימברידג' – Cambridge English Write & Improve

כתוב והשתפר באנגלית (https://writeandimprove.com) הוא כלי מקוון נפלא המאפשר לך לבחור הנחית כתיבה, לכתוב את הטקסט, ומייד לקבל ציון.

זהו אחד המשאבים הטובים ביותר לקבלת משוב מועיל על הכתיבה שלך מבלי לשלם עבור מורה. זה גם מושלם לכל מי שצריך לתרגל את הכתיבה שלו אבל לא יודע על מה לכתוב.

אם קבלת ציון על כישורי הכתיבה שלך נותן לך מוטיבציה, זהו אתר נהדר בשבילך.

גרמרלי – Grammarly

נכון ש- Grammarly (https://www.grammarly.com) אינו מספק הנחיות לתרגול כתיבה, אבל הם כלי נפלא בזמן שאתה כותב. בודק הדקדוק המקוון הזה הוא כלי נהדר שיתפוס כל שגיאה שאתה עלול לעשות בעת הכתיבה ויציג הצעות לתיקון.

אם יש לך כבר טקסט שאתה מתכנן לכתוב, אז השתמשות בעורך המסמכים המקוון של Grammarly הוא דרך מצוינת ללכוד טעויות תוך כדי כתיבה.

יש להם גם מודול לכרום, כך שתוכל לבקש מ- Grammarly לעבור על כל מה שאתה כותב באינטרנט. כך שבפעם הבאה שתצטרך לשלוח אימייל, אתה יכול להיות בטוח שלא יהיו לך בעיות דקדוק.

750 מילים

מושלם עבור מתחילים שרוצים לבנות הרגלי כתיבה יומיומיים. 750 מילים (https://750words.com) הוא אתר ששולח לך הנחיה יומית ומעודד אותך לכתוב 750 מילים בנושא.

המטרה היא שאפילו לומדי אנגלית ברמה בסיסית ביותר יוכלו להתחיל ליצור טקסטים מלאים החל מהיום הראשון. כמובן, זה יהיה קשה יותר לתלמיד A2 כשהם מתחילים לראשונה, אבל ההצלחה נובעת מבניית הרגל שתוכל להתמיד בו.

אם תשתמש ב-750 מילים (וגם תבדוק את הטקסט עם Grammarly!), תגלה התקדמות פנטסטית במיומנויות הכתיבה שלך באנגלית תוך זמן קצר.

למה אתה מחכה?

כישורי הכתיבה שלך לא ישתפרו מבלי להשקיע עבודה קשה. אבל למרבה המזל, ארבעת האתרים האלה עושים עבודה נהדרת בלהפוך את התהליך לקצת יותר נגיש.

אם מצאתם שהטיפים האלה מועילים, אל תשכחו לבדוק את שאר הבלוג לקבלת אסטרטגיות נוספות כיצד לשלוט בשפה האנגלית.

עד הפעם הבאה!

2 מחשבות על “4 האתרים הטובים ביותר לתרגול כתיבה באנגלית”

כתיבת תגובה