קורס כתיבת מיילים באנגלית בצורה מקצועית

ברוכים הבאים, אם אתם פה כי אתם מחפשים קורס אונליין כתיבת מיילים באנגלית — הגעתם למקום הנכון! בכתבה זו נסקור את הקורס "Write Professional Emails in English". זהו קורס בתחום של אנגלית עסקית. אך יתאים …

אתה נמצא: דף הבית » קורס אנגלית אונליין » קורס כתיבת מיילים באנגלית בצורה מקצועית

ברוכים הבאים, אם אתם פה כי אתם מחפשים קורס אונליין כתיבת מיילים באנגלית — הגעתם למקום הנכון!

בכתבה זו נסקור את הקורס "Write Professional Emails in English". זהו קורס בתחום של אנגלית עסקית. אך יתאים גם לאנשים פרטיים הרוצים לשפר את היכולות שלהם בכתיבת מיילים. הישארו איתנו והמשיכו לקרוא את הסקירה שלנו.

למי הקורס מתאים

הקורס מיועד בעיקר לסביבה העסקית אבל יתאים לכל אדם שרוצה לשפר את הכתיבה שלו.

מטעם מי הקורס

קורס מטעם "המכון הטכנולוגי של ג'ורג'יה" אחד ממוסדות המחקר להשכלה גבוהה הטובים ביותר בארה"ב. המכון הטכנולוגי ידוע גם בכינוי ג'ורג'יה טק שם לעצמו דגש לשפר את האנושות דרך מדע מתקדם וטכנולוגיה. המכון ממקום בלב העיר אטלנטה במדינת וירג'יניה ולומדים בו מעל 20 אלף תלמידים לתואר ראשון ותארים מתקדמים בתחומי הטכנולוגיה השונים.

מרצה הקורס

מרצה הקורס הוא גרי לנדרס. גרי בוגר תואר שני מתאם אוניברסיטת המדינה של ג'ורג'יה. גרי החל את הקרירה שלו בתחומים שונים קודם לפניותיו להוראה.

קריירת ההוראה של גרי רבת שנים. הוא התחיל את קריירת ההוראה שלו באוניברסיטת אובורן שם לימד 5 שנים. לאחר מכן לימד 3 שנים בחטיבת ביניים ואחר כך שנה וחצי באוניברסיטת דרום אלבמה. משם חזר שוב לאטלנטה בה לימד בשני בתי ספר פרטיים ללימוד אנגלית כשפה שניה (ESL) לפני הצטרפותו למכון הטכנולוגיה – ג'ורג'יה טק'.

על הקורס

קורס כתיבת מיילים באנגלית בצורה מקצועית הוא קורס קצר בין 14 שעות במודלים שבועיים. זהו עוד קורס MOOC (קורס מרובה משתתפים) שלומדים בקצב שלכם. אפשר לעשות בינג' ואפשר ללמוד כמה שעות ביום\בשבוע. זה תלוי בכם.

הקורס ילמד אתכם לכתוב מיילים עסקיים אפקטיביים באנגלית. הוא הקורס הראשון מסדרה של קורסים לשיפור האנגלית (בעיקר אנגלית עסקית). בנוסף אליו יש את הקורס הפופולרי "למד לדבר אנגלית באופן מקצועי" שגם אותו סקרנו.

ההרשמה ולימוד הקורס היא חינם. לתלמידים ישנה אפשרות לשלם ולקבל תעודה, ולהשתתף במטלות השונות ולקבל עליהם ציונים.

נקודות עיקריות

  • נלמד באנגלית
  • חינם עם אפשרות שדרוג בתשלום
  • רמת מתחילים
  • מיועד למי שיש לו את הבסיס לאנגלית
  • קורס אנגלית עסקית ממוקד בכתיבת מיילים
  • קורס אונליין
  • מוקלט מראש
  • כל אחד לומד בקצב שלו
  • מחולק ל – 5 שבועות (ניתן לעשות בינג')
  • זמן משוער לסיום הקורס הוא 14 שעות

נושאי הקורס

הקורס מחולק ל – 5 שבועות להלן הנושאים על פי שבוע.

שבוע 1

תלמדו להבין את הבסיס של מבנה מייל מקצועי. לזהות דברים חשובים לעשות במייל ודברים שיש להימנע מהם (עשה ואל תעשה). עוד בשבוע זה הבסיס לעריכה של סימני פיסוק ושימוש באותיות גדולות.

שבוע 2

תלמדו לכתוב כותרות מייל אפקטיביות, על מבנה ארגון של תוכן המייל. ועל כתיבת תוכן המייל בצורה טובה.

שבוע 3

שבוע זה עוסק במיילים של היכרות ופרסום הודעות. תלמדו איך לכתוב סוג כאלה של מיילים .

שבוע 4

בשבוע זה תלמדו לכתוב מיילים של בקשות ואיך להתנצל במיילים.

שבוע 5

שבוע אחרון של הקורס, בו תלמדו על השפעות תרבותיות בכתיבת המיילים. איך להבדיל בין צורות תקשורת של אנשים שונים, ואיך ליישם את ההבדלים האלה בכתיבת מייל.

מה חושבים על הקורס תלמידים שלקחו את הקורס?

מעל 4500 איש השאירו את חוות דעתכם על הקורס.

מעל 14700 איש דירגו את הקורס 4.8 מתוך 5.

רבים מתלמידי הקורס שמחים שלקחו את הקורס ומביעים הערכה לאתר הקורס, למכון ג'ורג'יה טק ולמרצה. תלמידים אלו מדווחים שהקורס היה מועיל עבורם ושהם למדו מהקורס איך לכתוב מיילים מקצועיים באנגלית.

מנגד היו כאלה שדיווחו שמדובר בקורס בסיסי מידי, תלמיד אחד אמר שהקורס ברמה של בית ספר תיכון. אחר אמר שהוא מאוכזב שהגרסה החינמית לא כוללת משימות וביקורת עמיתים על הכתיבה. לדעת אחת התלמידים שטוען שהקורס בסיסי מידי, לדעתו אם אתה 'מקצועי' ויודע איך לדבר אנגלית, הקורס הזה לא בשבילך.

אם אתם לא בטוחים אם הקורס בשבילכם, מומלץ לעבור יותר על התגובות לחפש מידע רלוונטי עבורכם.

ניתן לקרוא מאות חוות דעת אותנטיות על הקורס בעמוד ההרשמה לקורס.

הרשמה לקורס

כתיבת תגובה