5 הדרכים הטובות ביותר לתרגל את כישורי הכתיבה שלך באנגלית

בעולם שבו האקדמיות ללשון מתמקדות בשיעורי שיחה, כיצד ניתן לנקוט בצעדים מעשיים כדי לשפר את כישורי הכתיבה שלך באנגלית? כי האמת היא – כישורי הכתיבה שלך חשובים. בין אם אתה רוצה לשלוח מייל קריא, לשלוח …

בעולם שבו האקדמיות ללשון מתמקדות בשיעורי שיחה, כיצד ניתן לנקוט בצעדים מעשיים כדי לשפר את כישורי הכתיבה שלך באנגלית?

כי האמת היא – כישורי הכתיבה שלך חשובים. בין אם אתה רוצה לשלוח מייל קריא, לשלוח הודעה מהירה לחבר, או אפילו למצוא עבודה בתחום הכתיבה, לוקח זמן לבנות את היכולות הללו. ומכיוון שאתה לא שייקספיר מלידה, מה יש באפשרותך לעשות?

במאמר זה, נעבור על חמשת הצעדים המעשיים שתוכל לנקוט כדי לקדם את כישורי הכתיבה שלך ממשפטים שבורים בסיסיים ועד למסרים עוצמתיים וברורים. בואו נתחיל!

מדוע כדאי לתרגל את כישורי הכתיבה שלך

למרות שהיכולת לנהל שיחה נהדרת או לצפות בתוכנית האהובה עליך בנטפליקס בשפת המקור, כישורי כתיבה הם חלק מהשפה שהינו חיוני באותה מידה.

ולא, לא רק בגלל שתמיד יש קטעי כתיבה בבחינות באנגלית. היכולת שלך להפיק חומר כתוב משקפת את יכולת התפקוד שלך בעולם טקסטואלי. מאימיילים ועד וואטסאפ, כישורי הכתיבה שלך הם מצרכי יסוד.

אז בין אם אתה סטודנט א' או סטודנט ג', אתה עדיין יכול לעבוד על שיפור הכתיבה שלך. למען האמת, אפילו דוברי אנגלית כשפת אם יכולים להשתמש באסטרטגיות הללו כדי להפוך לכותבים טובים יותר ולהביע את עצמם בצורה ברורה יותר.

עכשיו בואו נראה מה צריך לעשות:

5 הדרכים המובילות לתרגל את הכתיבה שלך באנגלית

יש המון גורמים שמשפיעים על היכולת שלך לכתוב באנגלית בצורה שוטפת. ויש הרבה אסטרטגיות שונות שאתה יכול לנקוט כדי להשתפר. אבל היום נעבור על כמה מהטכניקות הטובות ביותר שתוכלו להשתמש בהן כדי להשיג שיפור ניכר.

נ.ב – למרות שאנחנו לא מדברים על זה היום, כישורי האיות והדקדוק שלך הם חלק עצום מיכולת הכתיבה שלך. אבל עבור פרטים אלה, מספיק שתחזיק אצלך מילון ומשאבי דקדוק, כך שזה לא אמור להיות בעיה.

1. קרא קרא קרא

אחד ההרגלים החשובים ביותר שאתה יכול לפתח כדי לשפר את יכולת הכתיבה שלך הוא לקרוא כמה שיותר. תחשוב על זה – איך אתה יכול ליצור תוכן נהדר כשאף פעם לא ראית תוכן כזה?

קריאה מתמדת משפרת את אוצר המילים שלך, נותנת לך רעיונות פנטסטיים ועוזרת לך לפתח סגנון וזרימה חזקים. אז אם אתה רוצה לכתוב, אתה צריך לקרוא קודם.

בספרו של סטיבן קינג: "אודות הכתיבה – זכרונות מהאומנות" הוא מבהיר: "'קרא הרבה, כתוב הרבה' זה הציווי העיקרי"

2. נהלו יומן באנגלית

אם אתה נוהג לקרוא, אז הצעד הבא הברור הוא לעשות לעצמך הרגל גם לכתוב. כתיבת יומן היא דרך מצוינת לפתח את היכולת שלך לבטא את המחשבות שלך במילים. זהו שטח נטול מתח וללא שיפוטיות שבו אתה יכול לתרגל את כישורי האנגלית שלך.

אתה יכול לכתוב באיזה סגנון שתרצה, להשתמש באוצר המילים שאתה רוצה, ופשוט להביע את עצמך!

נסה לכתוב קצת כל יום. זה עוזר לשמור על רעננות כישורי הכתיבה שלך ויאלץ אותך לגלות היכן חסר לך אוצר מילים.

3. עבודה על קוהרנטיות

השלב הבא הזה הוא קצת יותר ענין של בחינה עצמית. במילים אחרות, התחל לבחון את הכתיבה שלך ולשים לב לקצב הזרימה.

ה"מסגרת האירופית המשותפת להתייחסות לשפה" מגדירה קוהרנטיות כ"יכולת של משתמש/לומד לסדר משפטים ברצף כדי לייצר קטעי שפה קוהרנטיים".

במילים אחרות – האם המילים זורמות והאם הטקסט קל להבנה? אם כך, אסטרטגיה מצוינת היא לשים לב למילות מעבר ולסדר במקורות אחרים. בנוסף, כדאי גם לחשוב על זרימת הכתיבה שלך.

לדוגמה, יצירת ראשי פרקים היא דרך נפלאה להתחיל לשפר את היכולת שלך לארגן את המחשבות שלך ולוודא שהכל זורם היטב. אם המאמר/מייל/טקסט שלך מאורגן בצורה ברורה, הוא יהיה הרבה יותר קריא.

התחל ביצירת מתווה לכל מה שאתה כותב. אפילו למיילים פשוטים מאוד. לאחר מכן, עבור עליו שוב ושם לב למבנה תוך כדי הקריאה. האם משפטים זורמים יחד בצורה חלקה, או שהכל מבולבל וצורם?

יכול להיות לך אוצר מילים מדהים ורעיונות נהדרים – אבל אם הם לא מתחברים וזורמים היטב, זה לא יעזור.

4. השתמש בפנקס מיזמים

אם אתה מוצא את עצמך מתקשה למצוא נושא לכתוב עליו, או שאתה שם לב שאתה חוזר על אותם נושאים שוב ושוב, פנקס מיזמים הוא דרך מצוינת למצוא השראה.

ספרונים כאלה נותנים לך הוראות ורעיונות נהדרים לנושאי כתיבה. לא רק שהם עזרים מעולים למתקשים ביצירתיות, הם גם כלים נהדרים לעזרה בעבודה על הגמישות שלך.

אתה זקוק להיות מסוגל להביע את עצמך במגוון דרכים שונות, מכתבים רשמיים, הודעות טקסט ועד לסיפורים, לשפה יש אינסוף אפשרויות!

על ידי שימוש בפנקס מיזמים אתה יכול להתחיל לתרגל את כישורי הכתיבה שלך באנגלית עם סגנונות, פורמטים ונושאים שונים.

5. עבור מחדש על הכתבים הישנים שלך

לבסוף – אין מורה טוב יותר מאשר שגיאות העבר.

חזרה מחדש על כתיבת העבר שלך היא דרך מצוינת עבורך לנתח את הצמיחה שלך ולראות היכן אתה עדיין יכול להשתפר. מצא טקסטים ישנים שעבדת עליהם וראה מה אתה יכול לעשות כדי לשפר אותם.

חשוב בצורה ביקורתית והיה קשוח עם עצמך. חפש דרכים שונות בהם תוכל לשפר את התוכן. בין אם זה באמצעות אוצר מילים נרחב, מעברים חלקים יותר, ניסוח טבעי יותר, סגנון שונה וכו'. כדאי לחפור לעומק.

אם אתה מתקשה להיות ביקורתי כלפי עצמך, נסה לתקן כתבים של לומד אחר. ניתן למצוא למצוא הרבה פורומים באינטרנט שבהם אנשים מפרסמים את הכתיבה שלהם ואתה יכול לעזור להם לשפר אותם.

זה תרגיל נהדר בשבילך – וגם אתה עוזר לאחרים במסע השפה שלהם.

אם אתה ברמה גבוהה יותר, אל תשכח שאתה יכול להעביר ביקורת גם על כתבים בשפת מקור. רק בגלל שמישהו דובר את השפה ברמת שפת אם לא אומר שהוא גם סופר מעולה!

אז היו ביקורתיים ושמרו כל הזמן על חשיבה צמיחתית. כישורי הכתיבה שלכם ירקיעו שחקים.

למה אתה מחכה?

קריאת מאמר זה היא רק שלב ראשון! כעת, האתגר האמיתי הוא לצאת ולהשתמש בחמש האסטרטגיות הללו.

בין אם אתה מתאמן כל יום או רק כמה פעמים בשבוע, המפתח הוא עקביות. אז הציבו לעצמכם מטרה והמשיכו לעבוד לקראתה.

ואל תשכח לקרוא את שאר המאמרים שלנו לקבלת הטיפים והטריקים הטובים ביותר עבור לומדי אנגלית כשפה שניה.

להשתמע בפעם הבאה!

כתיבת תגובה