5 הדרכים היעילות ביותר ללמוד שפה חדשה על פי סטיב קאופמן

סטיב קאופמן הוא פּוֹלִיגלוֹט (רב לשוני) הדובר 20 שפות. והוא אחד האנשים המוכרים והמכובדים ביותר בכל הנוגע ללמד אחרים כיצד ללמוד שפות חדשות. עם למעלה מ-50 שנות מחקר של תהליך לימוד השפה, סטיב קאופמן יצר …

סטיב קאופמן הוא פּוֹלִיגלוֹט (רב לשוני) הדובר 20 שפות. והוא אחד האנשים המוכרים והמכובדים ביותר בכל הנוגע ללמד אחרים כיצד ללמוד שפות חדשות. עם למעלה מ-50 שנות מחקר של תהליך לימוד השפה, סטיב קאופמן יצר אינספור עזרי לימוד לכל מי שמחפש ללמוד לדבר בשפה או ניב חדשים.

בערוץ היוטוב שלו הוא נותן עצות רבות ללימוד שפה חדשה.

אבל לעבור על כל כך הרבה חומר כדי למצוא את הטיפים הטובים ביותר של קאופמן יכול להיות קצת יותר מדי עבור רוב הלומדים.

למזלכם עשינו עבורכם את החלק הקשה ושלפנו את חמשת הדרכים היעילות ביותר שלו ללמוד שפה חדשה.

אם אתה מחפש טיפים מהמומחים הטובים ביותר תוך שאתה ממשיך במסע למידת השפה שלך, המשך לקרוא כדי לראות את ההמלצות הטובות ביותר של קאופמן.

אמץ לך גישה נכונה

לדברי מר קאופמן, שמירה על מוטיבציה היא נקודת מפתח. לימוד שפה חדשה יכול לקחת זמן, יהיו עליות ומורדות כמו בכל פרויקט ארוך טווח, וצריך להיות מודעים לכך לפני שקופצים למים. מציאת דרכים חדשות לשמור על מוטיבציה תעזור לך להמשיך עד שתגיע ליעדי השפה שלך.

תשקיע את הזמן

אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד שפה חדשה היא להפוך את הלמידה לחלק משגרת היומיום שלך.

קאופמן ממליץ על לפחות 60 דקות ביום, שכן הדרך המהירה ביותר לאסוף כישורי שפה חדשים היא להשקיע את עצמך בשפה ככל האפשר.

אמנם כמות כזו של זמן עשויה להיראות מאיימת, אבל הוא ממליץ לנסות דברים כמו האזנה לשיעור בזמן שטיפת כלים או למצוא סרט עם כתוביות בשפת הלימוד שלך.

הוסף לימוד לחלקים מלוח הזמנים היומי שלך ותופתע לראות כמה מהר הדקות האלה יכולות להצטבר.

חזרה היא חיונית

על מנת לקלוט מילת אוצר מילים או מושג שפה חדש במלואם, עלינו להיחשף אליהם שוב ושוב.

אחת ההצעות הגדולות ביותר של מר קאופמן היא לקחת תוכן מסוים, ולעבור עליו מספר רב של פעמים עד שהוא נטמע בזיכרון. דגור על אותו ספר לימוד או האזן שוב ושוב לאותו שיעור עד שתוכל לזכור מילה או ביטוי בקלות.

רק כשתרגיש בנוח עם החומר יהיה לך גם נוח לנסות להשתמש בו.

אל תרוץ

לעתים קרובות יכול להיות קשה לקלוט מבני שפה בשפות חדשות כאשר אתה מאזין לשיעור או צופה בו.

האטת המהירות של שיעור בפודקאסט או וידאו שאתה לומד ממנו תשפר מאוד את היכולת שלך להבחין בצורות השימוש בחלקים מסוימים של השפה.

רוב התוכנות מאפשרות למשתמשים שלהן להאט את מהירות השיעור. סטיב קאופמן מציע להאזין תחילה במהירות רגילה ולאחר מכן לנצל את תכונת ההאטה הזו כדי לנסות באמת ללמוד את פרטי השפה.

תרגל את השפה

האזנה ולימוד השפה הם רק חצי ממה שאתה צריך כדי לרכוש רהיטות בשפה. כדי לרכוש מיומנות אמיתית בשפה חדשה אתה צריך גם לכתוב ולדבר בה.

לדברי קאופמן, העלאת מילים על הכתב או שיחה עם אחרים בשפה החדשה שלך יכולים לעזור לך לזהות בעיות באופן השימוש שלך בשפה.

לראות את התגובות של אחרים, או היכולת להשוות את הטקסטים שכתבת לאלו הנלמדים בשיעורים יכולים לעזור לך להתמקד בנקודות שצריכות שיפור ולהאיץ את הלמידה שלך.

מחשבות אחרונות

לסטיב קאופמן יש שפע של רעיונות בכל הנוגע ללימוד שפה חדשה. עם זאת שכל כך הרבה מעצותיו זמינות, קשה לדעת מאיפה להתחיל למצוא את הרעיונות הטובים ביותר שלו מתוך שנים רבות של לימוד הנושא.

אבל אם תתחיל עם חמש ההמלצות שהוזכרו לעיל, התחלת ברגל ימין.

למה אתה מחכה? עקוב אחר הטיפים האלה של סטיב קאופמן ושפר את יכולת לימוד השפה שלך היום!

התחל ללמוד עוד היום

כתיבת תגובה